مصاحبه آرشیو خبر ها
این "کلاسیکو" ـی ماست

این "کلاسیکو" ـی ماست

الوارو مورتا ستاره ی اسپانیایی تیم یوونتوس در مصاحبه ای مفصل با گازتا دلو اسپورت شرکت کرد و در مورد وضعیت خود و تیم یوونتوس ایتالیا سخت گفت.

وی در این باره گفت: "بازی یوونتوس و میلان با توجه به وضعیت فعلیمان در جدول مانند یک فینال است ، این "کلاسیکو" ـی ماست ، به خاطر تاریخی که این بازی در خود دارد.."

"یه بازی سترگ است ، جایی که فرم اخیر تیم ها در آن ارزش کمی دارد ، هر دو تیم با توپ پر خواهند آمد. روبرو شدن با یک دروازبان 16 ساله معمول نیست ، اما وقتی اتفاق می افتد آنها برای 15 سال در این پست می مانند. امیدواررم جانلوییجی دُناروما کریر فوق العاده ای داشته باشد ، اما بیشترش را بعد از بازی با ما تجربه کند."

"تیم اخیرا توانسته پیروز شود و بهتر بازی کند. هدفمان این است که بیشترین میزان امتیاز را تا قبل از کریسمس کسب کنیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم پیشروی کنیم. با توجه به استانداردهای ایتالیا ، ما آنقدرها هم از صدر جدول دور نیستیم. در یک لیگ دیگر 9 امتیاز ممکن بود مانع بزرگتری برای برداشتن باشد ، اما در سری آ هرکسی می تونه به هر کسی ببازه ، پس من مطمئنم ما به صدر جدول برمی گردیم . هواداران در مورد ما صبور بودند وقتی اوضاع بر وقف مرادمان نبود ، پس ما امیدواریم که اعتمادشان را جبران کنیم."

"ما برمی گردیم تا یوونتوس باشیم ، تشنگی مان برای پیروزی را دوباره به دست بیاوریم و در دل رقبا ترس ایجاد کنیم. این کاملا طبیعی است که بعد از آنهمه تغییر در ابتدا دچار مشکل شویم ، اما رختکن مثل گذشته است ، کاپیتان هایی که سال ها اینجا بوده اند.مهم است اجازه دهیم به تازه واردها که بدانند بودن در یووه چه معنی می دهد."

"اگر بخواهم صادق باشم و من کاملا از لحاظ فیزیکی آماده نبودم. من در حالیکه درد داشتم بازی می کردم ، به همین دلیل ثبات نداشتم. من هنوز هم نتوانسته ام که یک بازی را کامل بازی کنم ، اما حالا از لحاظ بدنی فوق العاده آماده ام و شما بازتابش را در زمین بازی خواهید دید ، من به شما اطمینان می دهم."

"من از اینکه این فرصت را به دست آوردم که چیزهایی را روشن کنم بسیار خرسندم. هروقت که بازی می کنم ، خوشحالم ، و نگفته ام که بازی کردن در سمت چپ را دوست ندارم ، بلکه گل زدن از آنجا سخت تر است. هدف من فتح جام است ، نه آقای گل شدن،چه معنی دارد که 25 گل بزنید ، اگر چیزی با تیم کسب نکنید."

"واضح است که وقتی یک مهاجم گل نمی زند مورد انتقاد واقع می شود ، اما اگر شما به من بگویید که این فصل اسکودتو می گیری و تا آخر فصل هیچ گلی نمی زنی ، همین الان قبول خواهم کرد."

"در مورد شایعات رئال مادرید هم ، اجازه می دهم که از کنارم عبور کنند. تنها چیزی که برای من جالب است این است که تا جای ممکن برای یوونتوس بازی کنم وقهرمان شوم ، و بعد از این هر چیزی که مردم می گویند مشکل من نیست."

"می دانم که باید بهتر باشم ، که به اندازه ی فصل قبل ثبات نداشته ام و تا اینجای فصل در حد خودم ظاهر نشده ام. من باید به روندم برگردم و این چیزها را سرکوب کنم. امیدوارم که با توجه به اینکه 23 سال دارم که بهتر این این ها شوم."

"من از جایی که در آن حضور دارم بسیار خوشحالم و به هیچ باشگاه دیگری فکر نمی کنم.درست است که خیلی چیزها به من بستگی ندارد ، اما تکرار می کنم که در یوونتوس شادمان هستم و هیچ نیتی برای تغییر تیم ندارم."

"آیا کسی از رئال با من تماس گرفته است؟ خیر."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: